CASE: DH ANTICOUNTERFEIT

Molnplattform som används av välkända företag i deras kamp mot varumärkesintrång

Handeln med förfalskade varor beräknas uppgå till 2,3 biljoner USD 2022, alla industrier är utsatta. För att möta dessa hot tar nu företag nästa steg mot att digitalisera sitt varumärkesskydd.

DH Anticounterfeit har skapat en molnplattform, dh|a origo, som digitaliserar arbetet med varumärkesskyddet, effektiviserar och automatiserar processer och förenklar samarbetet med advokatbyråer, utredare och myndigheter. Företaget har en ledande position på en växande internationell marknad. Origo används av välkända (Fortune 500) företag i både Europa och USA. 

Att Origo samlar in rätt data är avgörande, data måste samlas in på ett strukturerat sätt, kartläggas, observeras och analyseras för att stödja processen. AI kommer att ge varumärkesskyddsteamen möjlighet att fatta bättre och smartare beslut, genom att enklare prioritera vilka ärenden de rekommenderas gå vidare med, baserat på tidigare erfarenheter och analyser. Med hjälp av AI kan teamet exempelvis få rådgivning gällande vilka länder, produkter eller brottslingar som de i första hand bör agera mot och som bedöms ge bäst resultat för företaget.

Image

Starta er AI-resa idag!

Är ert företag intresserat av att utforska vilka möjligheter det finns att applicera AI till er verksamhet utifrån dem behov ni har i dagsläget eller närmsta framtid? Tveka inte att höra av er till oss så berättar vi mer om vad människocentrerad AI innebär och hur just ni kan dra nytta av att vara med i denna innovationsprocess.

Har du frågor, funderingar eller vill anmäla dig redan nu? Skicka in en intresseanmälan eller maila anna.petersson@h5halmstad.se så återkommer vi.

  •